Vandaag is mijn web-log verhuisd naar een nieuwe omgeving, samen met meer dan 250.000 andere web-logs als ik het goed begrepen heb.Nu moet ik langzamerhand gaan ontdekken hoe ik ermee om moet gaan. Dit weekend ben ik zowaar de hele tijd weg, dus dat duurt nog even.Er komt een voor mij zeer bekende Boeddhistische leraar naar Luxemburg. Ik heb vele jaren deel uitgemaakt van deze ‘club’ als 1 van de 3 bestuursleden. Dit is de eerste keer dat ik zonder werk vooraf er bij kan zijn. Eerst was ik de secretaris later werd ik penningmeester (jarenlang), nu ben ik lekker vrijblijvend toehoorder. Dat voelt vreemd maar ook heerlijk. Het is nu veel meer een verrassing wat er gaat gebeuren, wie er gaat komen etc.Straks word ik opgehaald door een vrouw die hier in de buurt woont. Zorgen over oplettendheid in het verkeer hoef ik me dus niet te maken. Na het weekend krijg ik gelijk s’ochtends het vijfde chemo infuus. Wie weet ben ik even uit de lucht, maar dat is al eerder gebeurd. Prettig weekend allemaal.